Corporate Mobility - program dla firm
Program Corporate Mobility umożliwia strategicznym Klientom flotowym korzystanie z preferencyjnych warunków handlowych i serwisowych, na terenie całego kraju.
Jest on oparty na zobowiązaniach grupy dealerów uczestniczących w Programie dla Firm Corporate Mobility do obsługiwania wskazanych Klientów na uprzywilejowanych warunkach. Wybrani dealerzy działają pod nazwą Centrum Obsługi Firm, tzw Dealer COF.
Fiat Auto Poland S.A. wspiera program organizacyjnie i finansowo oraz pełni rolę jego koordynatora. Program obejmuje samochody marki: Fiat , Alfa Romeo ,Lancia i LCV zakupione i serwisowane w sieci sprzedaży Fiat Auto Poland S.A.
Do korzystania z preferencji upoważnieni są Klienci, którzy otrzymali Kartę Corporate Mobility. Każda karta przypisana jest do konkretnego samochodu i związane z nią przywileje dotyczą wyłącznie pojazdu o numerze rejestracyjnym umieszczonym na jej rewersie. Karta Corporate Mobility ważna jest 2 lata od momentu jej wystawienia.
Preferencyjne warunki obsługi Klientów w działalności serwisu.
W ramach programu Corporate Mobility Klienci otrzymują w sytuacjach przewidzianych przez niniejsze zasady następujące preferencje :
- upust na usługi serwisowe/robocizna /związane z obsługą techniczną pojazdów w wysokości 10 %
- upust na części zamienne wykorzystywane podczas obsługi technicznej pojazdów w wysokości 5 %
- możliwość skorzystania z samochodu zastępczego w przypadku napraw trwających dłużej niż 24 godziny . Limit na bezpłatne korzystanie z samochodu zastępczego wynosi 72 godz. Po tym czasie dealer COF może w porozumieniu z Klientem ustalić stawkę za dzień
- możliwość dokonania płatności w formie przelewu
- bezpłatne mycie samochodu po przeglądzie lub naprawie
- bezpłatne przechowywanie opon zimowych / letnich w przypadku samochodów zakupionych odebranych u dealera
więcej o programie >>>>
|